آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 02147626785

شنبه تا پنج شنبه

معرفی کارخانه سرکه سازی قزوین و فروش بالای آن

فهرست مطالب
3
(2)

امروز می خواهیم درباره کارخانه سرکه سازی قزوین با شما صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم. هریک از ما باید بدانیم از لازمات هرآشپزخانه ای شیشه ای ازسرکه است که قطعا بکار شما می آید. سرکه این چاشنی که از قدیم مورداستفاده بود نسبت به خواص بی شمارش قیمت بسیار مناسبی هم دارد. دسترسی به سرکه بسیار راحت است و براحتی میتوان آن را در فروشگاه های مواد غذایی تهیه کرد و ازآن بهره مند شد.

تولید سرکه در قزوین یکی ازتجارت های مهم است و تولید عمده ای دارد. این کارخانه سرکه سازی با هدف تولید محصولی مرغوب و با کیفیت و جلب رضایت مشتری پا به عرصه اقتصاد گذاشته است.

بسته بندی سرکه بسیار مهم است، که کارخانه سرکه سازی قزوین تمام تلاش خود را بکار رفته است تا به بهترین وجه ممکن بدست شما مشتریان عزیز برسد.

وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی استان قزوین و وجود تاکستان های پربار باعث شده است که صنعت سرکه سازی در این منطقه کیفیت بالایی داشته و پیشرفت بسیاری کند. شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه این محصول با کیفیت را خریداری کنید

سرکه ومزیت های بی شمار آن !

سرکه از زمان های بسیار دور رایج بوده است. سرکه یکی از چاشنی های مهم است که به دوصورت صنعتی و سنتی تهیه می شود. در ابتدا تولید سرکه بصورت سنتی بود ولی با گذر زمان و درخواست بسیار مردم باعث شد که تولید صنعتی و مقدارانبوه آن بوجود بیاید که تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد آن گذاشت. امروزه بسیاری از کشورها صادرکننده های بزرگ سرکه هستند و از همین طریق اقتصاد آنان پیشرفت بسیاری کرده است.

سرکه کاربردهای بسیاری دارد از جمله: پاک کردن فنجان های قهوه و چایی که دارای لکه اند، از بین بردن کپک،براق کردن حمام و سرویس های بهداشتی، از بین بردن لکه های فرش، نابود کردن علف های هرز و تمیز کردن ماکروفر از هرگونه چربی و آلودگی.

براساس یکسری شواهد متعقدند که برای اولین باردر کشور فرانسه بطور انبوه تولید شد و سپس صادرات سرکه به کشورهای قاره اروپا جزایر بریتانیا صورت گرفت.

درمیان کشورهای جهان بیشترین میزان صادرات سرکه مربوط به کشور ایتالیا است. اقتصاد شرکت های صادرکننده از جمله: انگلیس، هلند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، سوئیس و آمریکا رشد مثبتی داشته و این کشورها از این راه درآمد خوبی را نیز کسب می کنند.

سرکه انواع مختلفی دارد از جمله: سرکه سیب، انگور، خرما و بالزامیک که هرکدام با دیگری مختلف اند و دارای خواص منحصر بفرد خود می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *