آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 02147626785

شنبه تا پنج شنبه

سرکه طبیعی سیب و انگور

فهرست مطالب
3.7
(3)

سرکه طبیعی از میوه ها و ترکیبات طبیعی مانند انگو و سیب تهیه می شود و طعم انواع سرکه برای ترشی و محصولات دیگر موثر می باشد.
سرکه مایعی می باشد که از میوه های طبیعی با روش های طبیعی به دست می آید و این مایع مناسب برای انواع ترشی مناسب می باشد. سرکه طبیعی با ترکیبات طبیعی میوه و طعم های خوب از انگو و سیب حاصل می شود و این محصول اگر به صورت طبیعی تهیه شده باشد کاربردهای زیادی دارد و خواص خیلی زیادی دارد که در صورت طبیعی بودن سرکه در آن حفظ می شود. سرکه مناسب برای انواع ترشی و سالاد قابل استفاده است و هر نوعی از خاصیت ها برای افراد خاصی پرکاربرد می باشد. مثلا بسیاری از افراد از سرکه سیب طبیعی برای لاغری استفاده می کنند و یا از سرکه انگور برای آسان سازی فرایندهای موجود در معده استفاده می شود.

خواص سرکه طبیعی

سرکه های طبیعی بدون افزودنی های شیمیایی خواص عمومی یکسان و مفیدی دارند که برخی از آنها عبارتند از این که در طب سنتی گفته می شود اگر سرکه را با نخود خیس کرده و صبح بخورید انگل های معده از بین می روند و کشته می شوند. از خواص زیاد سرکه می توان به درمان بواسیر و یا از بین بردن کرم گوش و خواص زیادی اشاره کرد که هر یک با روشی خاص برای درمان های سنتی پرکاربرد می باشند. خواص سرکه سیب و انگور در مواردی با هم متفاوت می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *