آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 02147626785

شنبه تا پنج شنبه

تهیه سرکه انگبین مناسب برای پوست

فهرست مطالب
5
(1)

سرکه انگبین از انواع سرکه هایی می باشد که با تهیه و استفاده درست و مناسب از آن می توان از خواص مفید آن جهت پوست بهره مند شد.
انگبین یا همان سنکجبین که بسیاری از افراد با نام آن آشنا می باشند یک نوشیدنی اصیل ایرانی می باشد که از قدیم االایام تهیه می شده و برای مصارف متعدد از آن بهره گرفته می شد. سرکه انگبین که از ترکیب موادی مانند سرکه و عسل تهیه می شود و برای طعم دهی مناسب آن نعناع نیز مورد استفاده قرار می گیرد دارای طعمی مناسب بوده و همراه با برخی از سبزیجات نیز قابل استفاده است. انواع سرکه انگبین دارای خواص و فواید زیادی می باشد از این رو می توان از آن در مقدار مناسبی استفاده کرد. این سرکه به صورت آماده نیز قابل تهیه می باشد و دارای طعمی مناسب است و طرفداران زیادی نیز دارد.

خواص سرکه انگبین

سرکه انگبین خواص بسیار زیادی دارد که از جمله خواص مفید آن می توان به تسکین دادن عطش و رفع سردرد در مورد آن اشاره کرد و همین طور استفاده مناسب از این سرکه سبب تقویت معده و روده می شود. سرکه انگبین برای رفع برخی از ناراحتی های پوستی مطابق با درمان های طب سنتی کاربرد دارد و می توان از جمله خواص درمانی سرکه انگبین به درمان پسوریازیس پوستی و درمان لک های موجود در صورت و همین طور رفع جوش و آکنه در مورد سرکه انگبین صحبت به میان آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *