آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 02147626785

شنبه تا پنج شنبه

تهیه انواع سرکه کشمش

انواع سرکه کشمش
فهرست مطالب
0
(0)

انواع سرکه از انواع میوه تهیه می شود و سرکه کشمش نیز با طعمی مناسب از انواع کشمش قابل ارائه می باشد و به صورت آماده فروش دارد.
سرکه حاصل از تهیه انواع مختلفی از میوه های گوناگون با طعم های متفاوتی می باشد و می توان انواعی از سرکه را با طعم های مختلف تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. سرکه کشمش نیز از انواع سرکه می باشد که با طعم های مناسبی به شکل های مختلف تهیه می شود و کاربردها و خواص مناسب برای خود دارد. انواع سرکه های خوش طعم حاصل از ترکیبات اولیه و مناسب خوش طعم و باکیفیت هستند که در بازار به شکل های بسته بندی شده ارائه می شوند و به صورت خانگی هم می توان انواع سرکه را با طعم های متفاوتی تهیه کرد. سرکه کشمش نیز از انواع کشمش قابل تهیه است و برخی از انواع آن طعم بهتری برای سرکه خواهند داشت.

تهیه سرکه کشمش

در تهیه سرکه کشمش معمولا از کشمش و خرما استفاده می کنند و سه برابر میزان کشکش به آن آب اضافه می شود و در بشکه ریخته می شود. در هفته دوم نیاز به هم زدن دارد تا ترکیب حاصل مخلوط شود و بپوسد. بعد از چند روز که حالتی از کف روی سطح سرکه ایجاد شد بعد از دو ماه خرما را از آن جدا کرده و برای مرحله دوم آماده شدن سرکه آن را برای ترش شدن کنار می گذارند.

مقالات مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *